Contact

Niet gevonden wat je zocht of wil je graag meer informatie hebben? Neem contact op of ga langs in een van onze vestigingen. 

verkoop@tegelmegastore.nl
076-5431190

 

TegelMegaStore Breda
Hoeksteen 2
4815 PR Breda
Bekijk alle contactgegevens >>


TegelMegaStore Tilburg
Aphroditestraat 4
5047 TW Tilburg
Bekijk alle contactgegevens >> 

TegelMegaStore Den Haag
Dynamostraat 15
2525 KB Den Haag

Bekijk alle contactgegevens >>

 

TegelMegaStore Zaandam
Stormhoek 8
1506 SW Zaandam

Bekijk alle contactgegevens >>

 

Garantie

Wettelijke garantie: recht op goed product
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Heeft u het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie.

Op al onze producten is wettelijke garantie van toepassing.

Fabrieksgarantie

Fabrieksgarantie is een aanvulling op de wettelijke garantie die u al heeft. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Gaat een product stuk na 6 maanden na aankoop maar binnen de garantie, dan hoeft u niet aan te tonen dat het uw schuld is. In het garantiebewijs staat waar u recht op heeft en voor welke periode.

 

Heeft u een klacht?

Wij proberen uw product met alle zorgvuldigheid te leveren. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wanneer u een klacht heeft omtrent uw bestelling via onze webshop kunt dit kenbaar maken via het contactformulier op deze pagina. Uiteraard kunt u daarnaast uw klacht telefonisch toelichten via 076 – 54 311 90. Binnen 3 werkdagen ontvangt u van ons een terugkoppeling op uw klacht per mail of per telefoon. Uiteraard streven wij er ook naar om uw klacht op te lossen binnen deze 3 werkdagen. Binnen 14 dagen geven we in ieder geval een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Hebben we u uiteindelijk niet naar tevredenheid kunnen helpen. Dan kunt u natuurlijk altijd nog uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Of kunt u terecht bij het Europees online geschillenplatform.