Contact en vestigingen

Wil je inspiratie opdoen of wil je de tegels die je op onze website hebt gezien in het echt bekijken? Je bent van harte welkom voor een bezoek aan een van onze showrooms of outlets. Onze vestigingen in Breda, Tilburg, Den Haag, Den Bosch en Zaandam hebben een showroom vol met tegelinspiratie en de vestigingen in Breda, Den Bosch en Tilburg hebben tevens een tegeloutlet met aantrekkelijke aanbiedingen. Natuurlijk kun je voor meer informatie ook altijd contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Wij helpen je graag!

[email protected]
076-5431190

 

Maatregelen Coronavirus

TegelMegaStore volgt de ontwikkeling rondom het Coronavirus nauwlettend. Hierbij houden we ons aan de maatregelen en richtlijnen van het RIVM. Om verspreiding tegen te gaan en onze medewerkers en klanten zo goed mogelijk te beschermen, hebben we extra maatregelen genomen.

 

Op dit moment zijn onze winkels geopend volgens de reguliere openingstijden. Onze medewerkers zullen u nog altijd hartelijk ontvangen in onze winkels. Echter zullen we geen handen schudden en blijven we op 1,5 meter afstand. Daarnaast worden de pinautomaten regelmatig schoongemaakt en blijven we onze handen veelvuldig wassen.

 

Let op per 1 december 2020 ben je verplicht om in openbare binnenruimtes een mondkapje te dragen. Dit geldt ook voor onze TegelMegaStores. Draag dus een mondkapje wanneer je onze stores bezoekt.

 

 

TegelMegaStore Breda
Hoeksteen 2
4815 PR Breda
Bekijk alle contactgegevens >>


TegelMegaStore Tilburg
Aphroditestraat 4
5047 TW Tilburg
Bekijk alle contactgegevens >> 

TegelMegaStore Den Haag
Dynamostraat 15
2525 KB Den Haag

Bekijk alle contactgegevens >>

TegelMegaStore Den Bosch
Rietveldenweg 54 D
5222 AS Den Bosch

Bekijk alle contactgegevens >>

TegelMegaStore Zaandam
Stormhoek 8
1506 SW Zaandam

Bekijk alle contactgegevens >>


Garantie

Wettelijke garantie: recht op goed product
De wettelijke garantie betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

Is het probleem met het product jouw schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Heb je het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie.

Op al onze producten is wettelijke garantie van toepassing.

Fabrieksgarantie

Fabrieksgarantie is een aanvulling op de wettelijke garantie die je al hebt. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld voor een jaar. Gaat een product stuk na 6 maanden na aankoop maar binnen de garantie, dan hoef je niet aan te tonen dat het jouw schuld is. In het garantiebewijs staat waar je recht op hebt en voor welke periode.

 

Heb je een klacht?

Wij proberen je product met alle zorgvuldigheid te leveren. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een klacht hebt omtrent je bestelling via onze webshop kun je dit kenbaar maken via het contactformulier op deze pagina. Uiteraard kun je daarnaast je klacht telefonisch toelichten via 076-5431190. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een terugkoppeling op je  klacht per mail of per telefoon. Uiteraard streven wij er ook naar om je klacht op te lossen binnen deze 3 werkdagen. Binnen 14 dagen geven we in ieder geval een inhoudelijke reactie op je klacht.

Hebben we je uiteindelijk niet naar tevredenheid kunnen helpen. Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Of kun je terecht bij het Europees online geschillenplatform.